יום ראשון, 15 במרץ 2009

Hetalia Axis Powers

Hetalia Axis Powers

הטאליה אקסיס פאוור היא אנית היסטוריה, קומדיה ופנטזיה המתוכננים לה כעשרים שישה פרקים שאורכם כחמש דקות לפרק (כולל שיר סיום משעשע למדיי).
אז איך הכל התחיל? שמעתי כ"כ הרבה על האנימה הזו, כולם חפרו לי עליה, כל מי שאני מכירה מחו"ל הוסיף את זה לצפיה במיי אנימה ליסט שלו. יודעים מה? נמאס לי >_< ישבתי לראות את זה!
בהתחלה לא הבנתי למה פרקים במגהווידאו נטענים כ"כ מהר, עד שהסתכלתי על אורך הפרק, ודיי אהבתי את העובדה שזה קצר קולע ובעיקר משעשע. אז מה זה? הטאליה אקסיס פאוור, או אקסיס פאוור הטאליה עוקבת אחרי חבורה של אנשים מטומטמים ברמות שאמורים ליצג ארצות. הסדרה מבוססת על מנגה המתפרסמת ברשת מאת הידאקאזו הימארויה (Hidekazu Himaruya) ומספרת מעין בדיחות ציניות על התקופה שבין מלחמת העולם הראשונה לשניה (1915-1939), תוך כדי שימוש בקריקטורות מוגזמות ללאומים המצויירים בסדרה כאנשים משעשעים למדיי. לדוגמא, מי שמייצג את איטליה הוא ילד טומטום שכל מה שיש לו בראש זה נשים ופסטה (פסטה~!!!!!!!!!). הגרמני מאוהב בעגבניות ונקניקיות והיפני הוא אוטאקו. יחד עם שלושת הראשיים הללו, ובנוסף להם שאר הארצות באירופה, כל שנותר לי לומר שהסדרה הזו תתאים בעיקר לאוהבי אוסאוויץ' P:

דעה אישית:
יש לציין שלמרות שלסדרה הזו אין עלילה קבועה או/ו עמוד שדרה מסויים. זה מה שעושה אותה לכל כך נחמדה בעיניי. חוסר התלות של הפרקים זה בזה לא היה משהו שאהבי בד"כ אבל כשזה נוגע לקומי, של חמש דקות, זה היה נחמד בהחלט. חוץ מזה שאני לא רואה את הסדרה הזו מצליחה עם עלילה מתמשכת או משהו (איזו עלילה כבר פאשר לבנות בחמש דקות לפרק). לא בטוחה שיסכימו איתי פה, אבל הציור והעיצוב דמויות היה ממש ממש חמדו בעיניי, התאים לאווירה הקומית ולהיסטורית והצ'יבים פשוט ישבו במקום שלהם. הסיומת, הדבר הכי בולט בסדרה הזו, אחת המצחיקות. גם אם אתם לא מתכוונים לראות את הסדרה הזו- פשוט שבו וצפו בסיומת (שאני אתן לה לינק למטה XD). עיצוב הדמויות היה הצד החזק גם כן, זה הדבר שהסדרה הכי מתמקדת בו בתכלס ככה שהעבודה הייתה מעולה. סה"כ נהניתי ממנה מאוד. למרות שלא יצאו לה כ"כ הרבה פרקים עד עכשיו. מקווה שתהנו 3>

השיר:
http://www.youtube.com/watch?v=LdTGmU90xEQ&eurl=http://video.aol.com/video-detail/hetalia-ed-karaoke/2438015069&feature=player_embedded
אין הרבה מה לומר. צריך לראות כדי להאמין XD

4 תגובות:

Katya אמר/ה...

אני אוהבת את זה3> זה הורג אותי.
אני צריכה להמשיך לצפות בזה.

טומאטו בוקס פיירי D;

Paper Moon אמר/ה...

LOL
"אל תפתח אותי! אל תפתח אותי!"

(זה נשמע רע XD)

Mokona אמר/ה...

פעם ראשונה שאני שומעת על זה האמת,אבל זה נשמע כמו משהו שכדי לראות D<

אנונימי אמר/ה...

Learn Here Unfortunately, I can help nothing. I think, you will find the correct decision. Do not despair.