יום שלישי, 4 בנובמבר 2008

Kyou, Koi wo Hajimemasu


קיו, קוי וו האג'יממאסו היא מנגת חיי בית ספר, רומנטיקה, שוג'ו ומעט סמאט מאת המנגקה קאנאן מינאמי (Kanan Minami). המנגה עדיין משתחררת, ונכון לעכשיו יש לה יותר מחמישה ווליומים בהוצאה היפנית... יצאו כבר 13 פרקים מתורגמים לאנגלית.

עלילה:
טסובאקי היא ילדה שאוהבת לסדר את השיער של אחותה הקטנה, סאקורה, בכל בוקר ולגרום לה להראות טוב. מה כן, שהיא לא חושבת שתסרוקות שכאלו מתאימות לה או\ו מחמיאות לה. ביום הראשון שלה בתיכון, היא מוצאת את עצמה עד מהרה יושבת ליד התלמיד הכי מקובל בבית הספר, וגם הכי ירוד ושפל, קיוטה. מאחר ואמר לטסובאקי דברים מעליבים, טסובאקי חותכת את השיער הארוך שלו במספריים, וקיוטה דורש ממנה לשלם לו חזרה, אבל לא בכסף, אלא בגוף שלה. טסובאקי מסרבת, אך עוזרת לו לסדר את הגזירה הרעועה שעשתה בשערו ומסדרת אותו, אך זה עלה לו בגזירת שיערו הארוך. העניינים מסתבכים וקיוטה מנשק את טסובאקי, הוא נשבע שהוא יהפוך אותה לשלו, לאן זה ימשיך?

דעה אישית:
בכלליות, קראתי את המנגה הזו כי חיפשתי סמאט טוב... אבל מצאתי פחות סמאט אבל הרבה יותר מזה~ המנגה הייתה פשוט מעולה, מכל הבחינות... הציור היה מעולה, הסיפור, עיצוב הדמויות ועד לפרטי הסמאט הזעירים~

התחברתי מאוד להיבינו, היא נורא נורא נורא חמודה ותמימה~ ולמרות שהיא נראית ממש טוב, היא שומרת על פרופיל נמוך ומנסה לכער את עצמה כמה שהיא יכולה...
הפרק הראשון, שבו חבר טוב של טסובאקי קורא לו, והיבינו חושבת שהוא קורא לה (אותו שם~) ומסתובבת... ו... מתבאסת XD
הרגשתי לפעמים קצת מסריח, עם כל מה שעושים לה וזה, שמתעללים בה ומנדים אותה~ SO WHAT? אז החצאית שלה ארוכה מהרגיל~ להרוג אותה על זה?

טסובאקי קיוטה, מלך הכיתה, הוא גם אחד האנשים הכי מטומטמים שתוכלו למצוא לפעמים~ למרות שאני ממש ממש אוהבת אותו, בהתחלה הוא היה דיי מגעיל לטסובאקי, והיא גזרה לו את השיער הארוך שלו שהפך אותו לשיא הביש~ אבל בגלל זה הוא נשבע שהוא יהפוך אותה לשלו ויהי מה (מה שלראשונה בחייו לא מצליח לו XD, הילדה לא מוכנה לצאת איתו גם אם היא תמות XD) והוא מפסיד XDD
מה שמוביל את קיוטה לנסות חזק יותר, ולנסות את היבינו יותר ויותר... (המסכנה באה לדייט עם חולצת T וג'ינס ס_ס אבל ההכי זולים שיש~ עם מלך הכיתה!!! בושה >_<)...
במהלך הפרקים האחרונים שתורגמו לאנגלית, אחותה הקטנה -סאקורה- מתאהבת בקיוטה, אבל זה יוצר קונפליקט לא קטן, מאחר וגם היבינו מאוהבת בקיוטה~ אבל היבינו לא תוותר! הוהו!!!!~!!11 היא תשתמש בכוח ה... צמות המצליפות שלה XD!! (הוי אתם כל כך תבינו כשתקראו את המנגה XD)...

היה איזשהו שלב שהיא מתוודה בפניו שהיא אוהבת אותו, אבל פה זה היה ממש מוזר, זה גרם לי להרגיש שקיוטה רוצה את היבינו רק כשהיא לא רוצה אותו O_O"~ הוא פשוט קם והלך כשהיא אמרה לו את זה~ בהמשך מסבירים שזה קשור למשהו בעבר שלו ובלה בלה, לא רוצה לספיילר ם_ם

בכ"מ... הסיפור מגניב, סמאט בהחלט אין פה כל כך, ציפיתי לסמאט כי זו מנגקה שידועה במנגות הסמאט השולטות שלה~ אבל זה היה מספיק טוב כדי שאני אתאהב בזה~ הציור מדהים (אני אישית מאוהבת בסגנון ציור של מינאמי, יש אנשים שטוענים שהוא יותר מידיי מרובע או לא פרופורציאונאלי אבל זה סגנון ציור מסויים ואני ממש ממש אוהבת אותו)

וזהו זה!
רוצו לקרוא!

באקות O_ם


דמויות ראשיות:
Kyouta Tsubaki:




Hibino Tsubaki:


Hibino Sakura:




5 תגובות:

Katya אמר/ה...

אוי אני חושבת שהתחלתי לקרוא את זה פעם. אני אפילו בטוחה. זה גם נשמע כמו משהו שאני אוהב, אבל הפסקתי דיי בהתחלה, בטח שיעמם אותי או משהו. אבל אני חושבת שאתן לזה הזדמנות שניה כי בכל זאת זה מושך אותי.

GoldDust אמר/ה...

נשמעת מנגה מאוד יפה ~
מי יודע,אויל אני אקרא אותה.

סתם הערה:
אפעם לא קראתי מנגה חוץ באינטרנט >>
אני מתבייש ;~;
אבל יבוא היום ואני אקרא X3

אנונימי אמר/ה...

יש לך את המנגה?אני ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש(כעבור 56,742 ממשים...)רוצה לקרוא אותה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!איפה מוצאים את המנגה(למקרה שאין לך את המנגה)?

אנונימי אמר/ה...

את\ה שם??????

אנונימי אמר/ה...

אני חושבת שמצאתי כמה עמודים של זה באינטרנט
תבדוק\י אולי