יום שבת, 18 באוקטובר 2008

טוראדורה! - פרק 1

דף על הדמויות
>> פרק 2
>> פרק 3

טוראדורה! היא אנימה שיצאה בראשון באוקטובר האחרון, היא אנימת חלק מהחיים, קומדיה, אצ'י, רומנטיקה וביה"ס. האנימה היא פרוייקט של הסטודיו J.C. Staff בשיתוף עם GENCO ומספר הפרקים המתוכנן לה לא ידוע עדיין.

העלילה מספרת על ריוג'י טאקאסו (Ryūji Takasu), שמתחיל את הלימודים בשנתו השניה בתיכון. הוא מנסה -לשווא- לסדר את שיערו כדי שיסתירו את עיניי העבריין שירש מאביו. ריוג'י הוא נער טוב לב ונחמד, והאופי שלו הוא בהחלט לא מה שהשאר חושבים עליו מאחר ואביו של ריוג'י השאיר אחריו צלקת עמוקה וסטיגמה עמוקה לא פחות לגבי משפחתו- שכן, כולם מפחדים מריוג'י על לא כל עוול בכפיו. זה לא הופך את ה"משפחה" של ריוג'י לנורמאלית יותר. אימו בת השלושים ושלוש נוטה לחזור לבית בשעות מאוחרות, לאחר שנשארת לעבוד בעבודות דיי מפוקפקות אם תשאלו אותי, מה כן שהבגדים אותם היא לובשת לרוב חושפים לא מעט על האופי שלה (וכמובן חושפים לא מעט מהחזה שלה). ריוג'י הוא בן יחיד (לפי מה שהבנתי עד כה), ומאחר ואמא שלו משתוללת כל הלילה ובבוקר משלימה שעות שינה, ואביו... לא ידוע בכלל איפה הוא, יצא שריוג'י חיי לבד, ולמד להסתדר בכוחות עצמו בכל הנוגע לבישול, ניקיון, סדר, אירגון, לימודים וכ'ו. דבר שיראה תמוה למדיי בשילוב עם הסטיגמה אותה הדביקו לו חברי כיתתו (עבריין, או שזה היה יאקוזה~ לא זוכרת כבר~ ALL SAME SHIT) אבל ריוג'י כבר רגיל לכל אלו.



כנראה שסידור השיער של ריוג'י לא עזר לו ממש, ולהיפך, כשהוא יוצא לסלון בביתו אמא שלו אומרת לו שהוא מזכיר את אבא שלו ככה, נהדר ממש. הוא מתהלך ברחובות העיר בה הוא גר, ולהפתעתו (או שלא), הוא נתקל בכמה אנשים ש... מפחדים ממנו למרות שהוא לא עשה כלום בכלל. הם פחדו עד כדי כך שהם פשוט הביאו לו את הארנקים שלהם וברחו... ריוג'י נאנח, הוא הרי רגיל. הוא הולך מאוחר יותר לפינת האבדות ומציאות ומניח את הארנקים שם, לפי התגובה של האיש שם נראה כאילו ריוג'י מבקר במקום לעיתים תכופות (שלושה ניחושים למה...)



ריוג'י מתקדם לעבר הלוח הגדול של רשימת התלמידים ובאיזה כיתה הם. הוא רואה שהוא נשאר עם כמה מ"חבריו" מהשנה הקודמת, ובניהם אחד האנשים היחידים שבאמת רואים בריוג'י כבנאדם - קיטאמורה יוסאקו (Kitamura Yuusaku) וגם קושיאדה מינורי (Kushieda Minori), האהבה של ריוג'י. לצערו, עקב כך שכולם מתייחסים אליו כאל פושע, לא יצא לו לדבר הרבה עם מינורי, אבל הוא נשבה בקסמיה (אם להחשיב את האובר-פיגור שלה לקסם אישי) במהרה.



קיטאמורה וריוג'י מעדכנים אחד את השני בפרטים ישנים וחדשים, וריוג'י עוזב אותו על מנת ללכת לשירותים. בדרך לשם הוא נתקל ביצורה זעירה העונה לשם טאיגה האייסאקה (Aisaka Taiga) שמסתבר שהיא אחד האנשים שבהחלט כדאי להתרחק מהם בבית הספר. מה כן, ששאר התלמידים באיזור רואים את זה כאתגר, מאחר והם מאמינים שריוג'י הוא איזה אלוף התאבקות או משהו בגלל שהוא "עבריין", וטאיגה עצבנית במילא אז היא מביאה לו בבעיטה, והוא ~חסר-כוחות-על-טבעיים למינהם~ עף במהירות. בכיתה הוא מגלה שמינורי (לצערו הרבבבבבב) היא חברתה הטובה ביותר של טאיגה, וכנראה שמה שקרה היום לא הכי בא למזלו כאן.
טאיגה מצוננת, ומינורי מנסה לעודד אותה קצת.



קטע מעבר קצר בו מראים את המורה של ריוג'י מבקשת ממנו לעשות משהו, בפחד עצום, מסתבר שהשמועות על ריוג'י הגיעו עד להנהלה הגבוהה. מאוחר יותר הוא הולך לכיתה לקחת את התיק שלו, והשד יודע למה, אבל טאיגה יצאה מהארונית בכיתה והתגלגלה לה על הרצפה, הכיתה נראתה -זוועה- (כל השולחנות והכיסאות מבולגנים וכאלה). טאיגה המצוננת מרביצה באפצ'י עצום שמסדר בחזרה את כל השולחנות למקומם, אבל בסדר אחר- מה שמוביל לכך שריוג'י לוקח את התיק הלא נכון והולך לביתו.



כשהוא מגיע לשם, הוא פותח את התיק ומוצא שם... מכתב אהבה (???) מטאיגה אל חברו הטוב, קיטאמורה. ולכן הוא לא מופתע (או שכן) שבלילה מגיעה טאיגה לביתו כדי לקחת את המכתב והתיק שלה. בהתחלה הוא תוהה אם זו אמא שלו, אבל אז שולל את האופציה הזו מאחר וזה מוקדם מידיי שהיא תחזור. לכן הוא יוצא לבדוק את זה... אז אז חרב עץ כמעט מפלחת את מוחו הזעיר~ טאיגה (חצי ישנה) מחוררת את הדלת בביתו... וכמעט רוצחת אותו. השניים נרגעים וטאיגה אומרת לריוג'י שהיא מחבבת מאוד את קיטאמורה ורצתה להתוודות בפניו במכתב שלקח. היא מבקשת ממנו את המכתב ושואלת אם הוא קרא אותו, הוא עונה לה בשלילה. היא כמובן לא מאמינה לו, ומבקשת שיביא לה אותו, והוא עונה לה שהוא לא קרא אותו... כי לא היה מה לקרוא... המכתב לא היה שם OO".



בדרך משעשעת טאיגה מגלה שהוא מחבב את מינורי, ואז היא משתמשת בשכל שלה כדי לאיים עליו שאם הוא יגלה לקיטאמורה עליה היא תגלה למינורי עליו. וזה כנראה הרגיע אותה מספיק כדי להסתלק (לא לפני שהיא אוכלת משהו ופוגשת את התוכי המשעשע של ריוג'י). לפני כן הוא שואל אותה מה קרה שהיא יצאה באמצע הלילה כדי להגיע עד לבית שלו... ועוד נכנסה דרך החלון, ואיך? היא עונה לו שזה לא כזה רחוק... ויוצאת שוב מהחלון... למרפסת בבניין שלה - במרחק פחות משלושים סנטימרים מהחלון הפתוח של ריוג'י (ואני שואלת WTF)



ברגע זה אתם פוערים פה כשאתם רואים את הבית של שניהם, אפשר לעשות פה "מצא את ההבדלים", כי יש המון כאלה. לצד הבית המצומצם והדל למדיי של ריוג'י עומד בניין עצום - הבית של טאיגה.



למחרת בבוקר - הוא קולט את טאיגה בחלון ביתה, כשהבטן שלה לא ממאנת לקרקר קירקור גדול, אז הוא מגיע לביתה ומופתע לגלות בלאגן אחד עצום וגדול. הוא היה כל כך מלוכלך שצינזרו את כל הלכלוך שבכיור שלה. מאחר וטאיגה חזרה לנמנם הוא מחליט לנקות לה את כל הבית... שיוצא נקי ונוצץ לאחר מכן. כשטאיגה מתעוררת הם עושים עסקה- הוא יעזור לה עם קיטאמורה והיא תעזור לו עם מינורי (שמעתי לאבלי קומפלקס? אכן. הדמיון שופע.)



האם זו התחלה של ידידות מופלאה?
או ש... כן, כנראה שלא.

אין תגובות: