יום רביעי, 22 באוקטובר 2008

קאנאגי

קאנאגי (Kannagi) היא אנימת קומדיה המופקת תחת סטודיו A-1 Pictures Inc. העלילה מספרת על ג'ין (Jin), תלמיד תיכון במועדון לאומנות שקיבל מאחד מחבריו למועדון בול עץ שנכרת מעץ קדוש. ג'ין מפסל בבול העץ שקיבל, ולאחר שסיים את מלאכתו הניח אותו בחוץ, אך, כשבול העץ המפוסל נוגע באדמה- בוקעת ממנו ילדה חמודה, העונה לשם נאגי (Nagi).





LOL?


נאגי טוענת שהיא נשמת שינטו (Shinto) ושמטרתה היא לטהר את הטומאה במקום. מאחר ואין לה איפה לגור, היא עוברת לגור אצל ג'ין ונהפכת לחלק ניכר מחייו. יחד עם ג'ין, נאגי מצליחה לפתור כמה מהתעלומות שסובבות אותה, ובו בזמן להתחבר אל שאר מחבריה החדשים ולנהל את סדר היום שלה.

הפרק מתחיל בפלאשבאק מהילדות של ג'ין, הוא תפס עכביש בתוך קופסא ולאחר מכן הופיעה אישה במדי כוהנת, במשב רוח סוער היא נעלמה- והעכביש בקופסא של ג'ין גם.

בחזרה להווה, ג'ין מפסל בבול העץ שקיבל מחברו ומניח את זה בשמש מחוץ לביתו. מבול העץ בוקעת נאגי, נערה (שבצורה –מפתיעה- למדיי דומה שתי טיפות מים לאותה כוהנת מהפלאשבק של ג'ין), בעלת שיער בצבע תכלת לסרט לבן לראשה.

נאגי מעוצבנת על עצם העובדה שהעץ נכרת, ומאז שהוא נכרת החלו להופיע המון "טומאות" החלו להופיע. נאגי מבקשת מג'ין לעזור לה, בגלל שנראה שאותן טומאות לא משפיעות עליו. לא לשכוח את העובדה שהיא טוענת שהיא אלוהים (הייתי קוראת לה יותר "אמא אדמה").


זה כל כך טומויו מקלאנד XDD;;


"אומייגאד, רצחתי אותו!!!"

לאחר שצפתה באנימת מאהו שוג'ו בטלוויזיה, תקף אותה פיגור רציני והיא החליטה שהיא רוצה שרביט בדיוק כמו של זו מהטלוויזיה. אז היא שולחת את ג'ין לקנות לה חומרים- והיא מכינה חתיכת שרביט. היא יוצאת עם ג'ין "לשטח" לבדוק את כוחותיה החדשים XD



"ATASHI NO KOKORO! UNLOCK!"

היא הולכת לבדוק את כוחותיה החדשים XD והיא חוזרת על השורות של זאתי מהמאהו שוג'ו XDD וכשהיא חוזרת לבית ומבקשת מג'ין לקנות לה לאכול אוכל מסויים OO". אז הוא מביא לה משהו אחר, בלית ברירה היא אוכלת מה שיש, אבל זה היה טעים בסוף אז היא הייתה מרוצה.




נאגי הלכה להתקלח, כן, הוא פשוט מתנחלת לו בבית. אבל זה לא הכל! כשהיא הלכה להתקלח הוא החביא את כל אוסף ההנטאי שלו XD כמה נואשXD



"איזה כיף לי, טרילילילילי, כמה זה נחמד, אני יודעת, טרילילילי, להתקלח לבד!"


כשהיא יוצאת מהמלקחת היא יוצאת עם הבגדים של ג'ין XDDD אז ג'ין נאלץ לקנות לה הלבשה... תחתונה XD... יואו, המוכרת בחנות הסתכלה עליו כל כך מצחיק XDD (גם זו שהוא קנה ממנה את החומרים לשרביט... לוללל XD)


"ראיתי אותם ג'ין... את הבוקסרים המלובלבים שלך!!11"

אחרי שהוא חוזר הוא אמר לה שהוא הולך להתקלח. ושבשום פנים ואופן! אבל בשום פנים ואופן! לא תעשה כלום ואם יש טלפון שלא תענה!! (כמה צפוי שיהיה ושהיא תענה). ובכן, יש טלפון והיא עונה, אז ג'ין יוצא מהמקלחת חצי ערום כדי לענות מהר לטלפון XDD;;



WTF? התחת שלו נוצץ.

ג'ין ונאגי הולכים לישון. אבל באמצע הלילה הוא שומע מישהו פוסע בביתו ופותח דלת... הוא נלחץ, הוא חשב שמישהו פרץ\נאגי בורחת... ואז הוא שומע את המים יורדים באסלה בשירותים XD...



"אז גם אלוהים... משתמש בשירותים"


2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

"אז גם אלוהים משתמש בשירותים" XD
קראתי פעם כמה פרקים של זה...
שווה לראות את האנימה?

אנונימי אמר/ה...

trrrtrtt