יום שישי, 23 בינואר 2009

Maria†Holic / まりあ†ほりっく


דף זה עלול להכיל ספויילרים לפרק הראשון של הסדרה, הקריאה על אחריותכם.


מריה הוליק היא אנימת שוג'ו איי, רומנטיקה וקומדיה מאת סטודיו GENCO (הידועים בהפקתן של אנימות פופולאריות כמו נודאמה קאנטאבילה, האני אנד קלובר, המסע של קינו, טוראדורה, גנשיקן, שיגופומי, מנמוסיין, זרו נו טסוקאימה ועוד רבות נוספות) בשיתוף עם סטודיו SHAFT (אף-א טייל אוף ממוריס, אף- א טייל אוף מלודיס, סאיונארה זטסובו סנסיי, REC, הי איז מיי מאסטר, נגימה ועוד). האנימה החלה את שידוריה ברביעי לינואר 2009, וצפויים לה 12 פרקים.

יש לציין שאני לא נוטה להמשך לסדרות שוג'ו איי, יורי וכדומה, אבל מריה הוליק היא אנימה מאוד מיוחדת. ואתם תבינו את זה במהרה בהמשך. הסדרה מספרת על קאנאקו מיאמאה (Kanako Miyamae), ילדת הציצי הגדול מספר 1. קאנאקו עברה לבית הספר אמה נו קיסקי (Ame no Kiseki) כשהיא מתחילה את שנתה השניה בתיכון. רוצים לדעת למה היא עוברת לשם כשהיא אוטוטו מסיימת ללמוד כבר? ההורים שלה נפגשו בבית הספר הזה, והתאהבו, ועשו קוצי מוצי, וילדו אותה. כן, אז החלום שלה הוא למצוא שם אהבה, יש בעיה אחת, אמה נו קיסקי הוא בית ספר לבנות (אבא שלה הכיר את אמא שלה כי הוא היה מורה שם). כן, פה אמורה לדלוק לכם נורה אדומה, קאנאקו לסבית. ויותר מכך, לקאנאקו יש בעיה מוזרה במיוחד, כשהיא באה במגע עם בן היא... מתמלאת פריחה באזור שנגעו בה, וזה מכוער, תאמינו לי (אח, אח, איך רואים שזו אנימה. איפה תמצאו עוד דברים כאלה תגידו לי?).

קאנאקו מתהלכת לה בבית הספר, מחפשת לה את דרכה אל המעונות, ואז היא נתקלת במשרתת מסטולה למדיי, שקוראת לה חזירה. אותה משרתת עונה לשם מאטסוריקה שינואוג'י (Matsurika Shinouji), ציצי בינוני מספר 2, והיא לא ממש אוהבת את קאנאקו מהרושם הראשוני שלה עליה לפי מה שאתם יכולים לראות. כמובן שהיא ממשיכה לצאת על קאנאקו, וקוראת לה מגדל אייפל, כי היא גבוהה כמו ג'ירפה ועוד כמה יציאות מסטוליות במיוחד. אך למקום מגיעה לא אחרת מאשר ציצי מזויף מספק 3, מריה שידו (Maria Shidou), שהיא נכדתה של המנהלת הקודמת של בית הספר הזה, מה שהופך אותה לחתיכת סלב. היא חמודה כזאת, מבקשת סליחה מהמשרתת החצופה שלה ומציעה לקאנאקו שהיא תעזור לה להכיר את בית הספר (הא כן, והיא מביאה לה נשיקה כזו על הלחי).

קאנאקו מוצאת את דרכה למעונות, שם היא פוגשת בללא ציצי מספר 4, בעלת המעונות, אקא GOD. ילדת נקו מימי מוזרה כזו, שבצורה מוזרה מאוד מסתדרת נהדר עם כלב המשמרת של המעונות. גאד, או בוס, או סתם "מנהלת המעונות", מראה לה את החדר שלה ומציגה בפניה את שותפתה לחדר, ציצי ענק מספר 5, אישימה ריוקן (Ishima Ryuuken). אישימה גדולה ממנה בשנה אם אני לא טועה, הן לוחצות ידיים, אומרות שלום וגאד מציעה שאישימה תראה לה את הבית ספר. קאנאקו מאושרת, אישימה כזו כוסית, והיא הולכת לטייל איתה ברחבי הבצפר, אבל רגע, מריה כבר הציעה לה את זה, אז היא מסרבת בנימוס. קאנאקו מחפשת את מריה, והיא מגיעה למועדון-החץ-וקשת, ופוגשת את ציצי-טיפה-מעל-הסטנדרטי מספר 5, יוזורו אינאמורי (Yuzuru Inamori). היא שואלת אותה אם היא מכירה את מריה או יודעת איפה היא, והיא בחיוך ענק אומרת שהיא כנראה תמצא אותה במועדון. קאנאקו נכנסת לשם ושומעת את מאטסוריקה מדברת עם מריה בצעקות, אז היא מבינה שמריה שם מאחורי הדלת. בואו נעצור כאן לרגע, זוכרים שאמרתי לכם שאני לא אוהבת שוג'ו איי? ושזו סדרה מיוחדת? פה מגיע הקטע שהופך את זה למיוחד, ולא לשוג'ו איי מלא... מריה, היא לא סתם בלונדינית כוסית וחמודה שמתחילה את שנתה הראשונה בתיכון, מריה היא... בן.

קאנאקו האומללה מנסה להמלט אבל מריה מאיימת, או שמא עלי לומר מאיים, עליה. איך? הוא קורע את הבגדים של מאטסוריקה וצורח צרחה ענקית של "הצילווווווווווו!!!!!!!!!!!!". לול, כמו כל בן עם שיער בלונדיני ארוך וקוקיות הוא פשוט יאיים לשקר שהיא כמעט ואנסה את מאטסוריקה~ מה, זה ברור, היא לסבית והוא עלה על זה! בסדר, בסדר, אז הם הגיעו להסכם של שתיקה. אבל כשהיא נכנסת לחדר שלה במעונות היא פוגשת את מריה במקום אשימה... ופה היא הפנימה את הנורא מכל... הלך עליה.

_______________
הסדרה הייתה משעשעת מאוד, היא התלוותה במליוני ציבים משעשעים וגאד, הנוזבליד שנשפך מהאף של קאנאקו לא מפסיק להצחיק בכל פעם מחדש כשהיא פוגשת בילדה יפה. אהמ, כל הכיתה שלה כמעט. הציור ועיצוב הדמויות היו מעולים, כצפוי מאנימת 2009. העלילה משעשעת, למרות שזה שוג'ו איי נקשרתי אליה מאוד, וכה, אני ממש לא סובלת שוג'ו איי, הוא כל כך חסר עלילה בד"כ (אהמ, מריה סאמה גה מיטרו עונה רביעית4^$%^%*^%). אבל בהחלט לא הפסקתי לצחוק ממנה, ואני רואה אותה בעיקר בשביל הקומדיה. עקרונית, גם בשביל לראות אם יקרה משהו בינה לבין ההומוסקסואל הזה XD;; למרות שהיא נהיית אפורה כשהיא נוגעת בבנים XD זה משעשע XD
המדובבים לא היו מוכרים לי כל כך פרט למדובבת של קיוקו מסקיפ ביט, אבל הדיבוב היה טוב X:
הפתיח והסיומת היו מדהימיםםםםםםםםם~ באמת, ישבתי לראות את הפתיח 4 פעמים כי הוא היה טוב, גם הציור שלו, מעולה פשוט.
אני בלי ספק אמשיך לעקוב אחרי הסדרה הזו, מה רע? סה"כ 12 פרקים.

לחצו על התמונה להגדלה (ושימו לב לקאנאקו בתחתית העמוד 3>)

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

המשכת לראות את זה בזכות מי? בזכות מי???????
זה אכן מצחיק. המגדל אייפל הרג אותי. אנימה טובה, בפרק 2 רואים שהיא כבר [ספויילר] מתחילה קצת להתאהב בו [/ספויילר] ם:
זה מצחיק...!

אנונימי אמר/ה...

O: איזה זבל המריה הזה O:
אה ולא יודע מה איתך אהבתי את ילדה מס' 5 משום מה.
משו טוב זה נשמע 3>

Paper Moon אמר/ה...

רוניייייייייייי
וכה הכל בזכותך נשמה שלי 3>




יחי השוג'ו איי הלא שוג'ואיי איי במיוחד!!!!

אנונימי אמר/ה...

פאק, אחת הסדרות השולטות של ינואר.
כל כך לא ציפיתי שזה יהיה אדיר.. אבל אני שמחה שזה טוב 3>

אנונימי אמר/ה...

חעחעחע
כשהיא תפסה לו באשכיים
פשוט נקרעתי XDD

הזוי.. הזוי..

ח'ח תאתא (יאללה גם אני קוראת לך ככה עכשיו XP)

אנונימי אמר/ה...

אממ מי מתרגם? (ומאיפה אני יכולה להוריד?)

Paper Moon אמר/ה...

ב- Anime Take