יום חמישי, 16 באוקטובר 2008

!Skip Beat

סקיפ ביט, אנימה שיצאה גם היא באוקטובר האחרון (שמעתי מרתון סדרות אוקטובר?) היא אנימת שוג'ו שבין היתר גם נכללת כדרמה-רומנטית-קומית. לא ידועים מספר הפרקים המתוכננים לה (ובלי להאשים, המנגה עדיין משתחחרת עם 129 צ'אפטרים, לכו תאמדו בוודאות כמה פרקים יהיו לסדרה הזו~) והסטודיו שלקח אותה כפרוייקט הוא Hal Film Maker. למען האמת, מנקודת המבט האישית שלי- אכזבה גדולה. היא מבוססת על המנגה שאני הכי אוהבת, והביצוע שלה כאנימה יכל להיות טוב בהרבה יותר. אבל אני שופטת רק לפי הפרק הראשון, אז אני לא יודעת כל כך. בכ"מ, תקציר:

קויוקו מוגאמי תעשה הכל למען אהבת חייה, שוטארו, גם אם זה אומר לברוח איתו לטוקיו כדי שהוא יוכל לקדם את הקריירה שלו כזמר. בעוד ששוטארו מתפרסם, נהיה פופולארי יותר ויותר, הוא משאיר את קיוקו לעבוד בכל עבודה מזדמנת ולדאוג לפרנסתה. יום אחד, קיוקו הולכת לראות את שוטארו ושומעת שיחה שלו עם המנהלת שלו, בה הוא מכריז שהוא רק מנצל את קיוקו ושכל אותו הזמן הוא ראה בה לא יותר מאשר משרתת. קיוקו, פגועה, מחליטה לנקום בו ויהי מה, היא תפגע בדבר היקר לו מכל - האגו שלו. לכן, קיוקו נכנסת לעולם הבידור, על אף שאין לה שום ניסיון במשחק\שירה, וכל זה על מנת להיות טובה יותר, פופולארית יותר, אהובה יותר משוטארו ולהפיל אותו. אבל עם הזמן, קיוקו מכירה אנשים בחברה שלה ולומדת לאהוב את העבודה החדשה שלה, השאלה שמטרידה אותה עכשיו היא, האם שוטארו בכלל שווה את זה?

ועכשיו בפרטי פרטים, כמו שאני אוהבת, לחפור~
העלילה מתחילה עם קיוקו של לפני המייק אובר (שאתם יכולים לראות בתמונה), היא לא הכי מטופחת שבעולם, בחיים שלה לא נגעה באיפור, היא סוגדת לחבר ילדות שלה (כן, זה נשמע דבילי למדיי) שבכלל לא שם עליה ורק מנצל אותה, והיא עובדת בלפחות שמונים עבודות כדי לפרנס את עצמה, להרוויח כסף לאוכל, לבגדים... ולהמון דברים מטופשים של שו... כמו דיסקים, פוסטרים וכל הבלה בלה. הילדה כ"כ תמימה... וכל כך פטתית... ז"א... לעבוד זה ~כ"כ~ פאסה.



קיוקו, אבל זה רק כדי שנוכל לעשות אח"כ "לפני" ו-"אחרי"


קיוקו מסיימת את אחת המשמרות שלה בעבודה (המדים של זוועה ד"א), והולכת לחדר העובדים כדי להחליף בגדים וללכת לבית. היא שומעת שכמה מחברותיה לעבודה מדברות על שו ורן (רן הוא דוגמן ושחקן, מאוד מפורסם, היריב הכי גדול של שו) ועל זה שלדעתן שו הרבה יותר חתיך\חמוד\בישי\מגניב\סטסונה. קיוקו, שמרגישה כאילו העבודה שלה זה להחדיר לאנשים מסרים סמויים לסגוד לשו, חשה גאווה שמשימתה בוצעה בהצלחה... אך, זה לא הסוף... דבר אחד תפס את מבטה וזעזע אותה... האם זה יתכן?

לאחת מהן יש פוס- פוסטר!!! לא! שניים!!! והם של שו!!! ולקיוקו.... אין אותם~!!! כמובן שקיוקו תעשה הכל כדי להשיג את הפריט-לאספנים-בלבד הזה, אפילו תמכור את התחתונים שלה או תציע את גופה לאנשים מפוקפקים... אבל זה לא הכי עוזר לה...
היא אפילו משתמשת בכוחות העל שלה, ומוציאה יד מהפה (לזה אני קוראת "תן לאצבעות ללכת במקומך") זה היה מפחיד מאוד, אבל לא... זה לא עזר לקיוקו ממש, האישה העקשנית לא הסכימה לתת לה את הפוסטר! (למרות שיש לה שניים, איזו זבל, שתתן לה אחד)



שימו לב לגאוניות, יד מהפה, אני צריכה אחד כזה בבית.


קיוקו האומללה, שוקעת בדיכאון עצום (=שוקעת, תרתי משמע, ראו תמונה לעיל.)
האישה, שפתאום נהייתה רחמנית יותר, ניגשת לעזור למעריצה בצרה, ואומרת לה שאפשר לקבל את הפוסטר אם קונים את הדיסק החדש שלו~ אבל קיוקו הרי קנתה את הדיסק! למה היא לא מקבלת פוסטר??? האם זה אמבוש של המפיקים על קיוקו? זה לא פייררררררר.

קיוקו, עצבנית, לוקחת את האופניים שלה ודוהרת אל עבר החנות, בעודה ממלמלת את המילים העמוקות, שבעצם דוחפות אותה הלאה! (Shou-Chan no POSTER! Shou-Chan no POSTER! Shou-Chan no POSTER!!!!!!) וכשהיא מגיעה לחנות, יותר נכון "פורצת" לחנות, בסערה, היא גם שברה את הקיר!



היא, ממש, שברה את הקיר.

בעל החנות, או שזה היה סתם מוכר שם, התחיל לפחד... אז הוא פשוט נתן לה את הפוסטר... וקיוקו... כמו ילדה שקיבלה סוכריה -הייתם צריכים לראות את הפנים שלה- הייתה המאושרת באדם. וויהי.

קיוקו קולטת מה השעה, והיא מבינה שהיא ממש מאחרתתתת (אוי ויי!) לעבודה הבאה שלה, אז היא עולה שוב על אופניה העתיקים (אמרתי כבר פאסה?) וחוזרת לבית שלה. שם, היא מחליפה בגדים למשהו יותר... מסורתי-יפני? אני תוהה, האובאסאן שהייתה לידה לבשה קימונו~ בכ"מ...


תמיד ידעתי שאחת מהעבודות של קיוקו היא זנות.


קיוקו מסיימת את היום שלה, שנראה ארוך מתמיד, וחוזרת לדירה שלה. בעצם, לפני שהיא חוזרת... ~בדרך~ לדירה, היא עוצרת לרגע בשביל לפנטז על כמה דברים, ונחשו מה? אהבת חיי -היד מהפה של קיוקו- מופיעה שוב! כן כן! והפעם היא לא תהסס לגנוב כל פריט קוסמטי שעיניה של קיוקו יראו. בואעהאעהאהה.



לול?


קיוקו מגיעה לבניין בו היא גרה, והיא רואה שהאור בבית שלה דלוק. אבל הרי היא כיבתה אותו... פורץ ._. ? גנב ._.?
"יכול להיות שהוא חזר?" שואלת קיוקו, אך אנחנו בכלל לא מנחשים שמדובר בעצם במישהו אחר, שהוא לא גנב, לא פורץ, סתם פוץ כזה. כן, שו חזר הביתה! (זה נשמע כאילו שהוא התגייס או משהו כזה). צפוי לחלוטין.

\
KYAAAAAAAA~~~!!!!!11111111


או...אוג'י סאמה? (XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD)


תרשו לי לגחח, אבל אם זה מה שעושה לקיוקו את זה, לדמיין את שו (שדיי סקסי למען האמת) בבגדים של איזה מלך בממלכה נידחת שממש מזמן יצאו מהאופנה, אז קיוקו משובשת. למען האמת, זה משהו שקלטתי על השניה שיצאה לה יד מהפה, או שהיא טבעה לה עם פיראנות בים של דיכאון, או שלא, בעצם- מתחילת הסדרה.

לא לנסות את זה בבית.

אבל ה"נסיך" לא בא כדי לשבת ולדבר עם קיוקו... הוא בא לקחת בגדים ולהתחפף. הוהו, זה מה שהוא חושב! לקיוקו יש המון תכסיסים מתחת לשרוול (של הבגד המאוד עתיק שלה) והיא רצה בצעדי ענק למקרר ושולפת משם... פודינג? זו נקודת החולשה של שוטארו?????


חכה!!!!! אבל יש לי פה את הפודי-פודי-פודינג שאתה הכי הכי אוהבבב!!!!

זה יותר כמו מעדני הג'לי הזולים של ארץ ישראל. אבל אני לא אתערב ליוצרים בזה XD;;
בלית ברירה, שו יושב לאכול עם קיוקו, מדליק טלוויזיה והרי תוכנית! "מי הגבר הכי פופולארי ביפן@$@"
אואה. זה הלהיט את שו... וזה היה שווה את הפרצוף שלו אחרי שהוא ראה את רן בטלוויזיה (במקום הראשון, כששו מקום 7?). לול. קיוקו מתחילה לספר לו סיפורים על "הראש שלו כל כך קטן!", "הוא סתם כלום", "כל מי שצורחות שם הן... פאנגירלס?". זה לא עובד על שו, הוא שיא העצבני... הוא טורק את הדלת... ומשאיר את קיוקו לבדה... לבדה + חצי פודינג.

למחרת בעבודה היא מחליטה להתקשר אליו, אתם יודעים, מילות עידוד (לא שהוא צריך את זה ממש, לא חסרות לו ~מעריצות~ "לעודד" את עצמו אם הוא צריך). היא ממלמלת שם משהו כמו "אתה תמיד תהיה מספר אחד בשבילי" בלה בלה בלה. אני בטוחה שזה גם מה שהוא אמר כשהוא שמע את זה. בכ"מ... היא מחליטה לעשות מעשה נועז וללכת לבקר אותו, היא משתמשת בעצם העובדה שהיא נערת שליחויות! גאוני! וככה היא נכנסת לסוכנות שלו בתירוץ שהיא באה לתת לו אוכל שהוא הזמין. לול?

שם היא פוגשת את המנג'רית שלו, לא הכי "פוגשת", היא לא רצתה להפריע להם ברגע המלבב הזה. אבל פה מגיע הקטע הנחמד הזה, שהוא אומר לה שקיוקו לא שווה שקל O=
לול, פה מראים את הקופסא מתחילת הפרק, שזה בעצם ה"אופי" של קיוקו... בתוך הקופסא יש מלא מלא שדים כאלה, שולטים ברמות, בעצם, הקופסא הנעולה ביטאה את האופי של קיוקו להיות תמיד נחמדה והכל... אז נחשו מה קורה כשמראים צ'יבי-שו-אקומה פותח את המנעולים של הקופסא? לולללל EVIL KYOKO!!!!!


קופופופו...

קיוקו, עצבנית, זורקת על שו את הצ'יפס... כמה מאיים, ואז מראים קטע מאוד מאוד מאווווווווווווווווד נחמד. בו מלא צ'יבי-קיוקו מתנהגות כמו קיוקו הפטתית: "שווו~ דאיסקי~", "שוווו~~~ מה אתה צריך שאני אעשה בשבילך????", "שוו~~!!!! אתה תמיד מספר אחד בשבי-"
ובקטע הזה היא לוקחת אותן וזורקת אותן, היישר לפרצוף המושלם של שו. האהא! OWNED!



קח את זה! ואת זה!1 HAYAAAAAAAAAAAAAAA!!!
בקטע הזה שו חושב שהוא יוצא גבר, ומזמין את הביטחון, בעצם, זו הייתה המנג'רית שלו, שניסתה לצאת גבר. FAIL.
היא נשבעת שהיא תפיל אותו! כן! היא תשים לו גולות על הרצפה והוא יפול! האהא!!!
הוא מפגין פאקאציות מוחלטת, "את לא יכולה לגעת בי אפילו" (רק רגע, עכשיו כשחושבים על זה, הוא דיבר על "לגעת" במובן שאני חושבת ._. ?)

חכה חכה שו, קיוקו עוד תשגע את העולם ._."~



שומר... עצום ומאיים.
רק חסר לשו כמה בגדים בורוד והוא פאקאצה למופת.


קיוקו עושה מייק אובר, כן, מייק אובר. אבל פטתית בצורה מסויימת היא עדיין נשארה. ז"א... רק שעכשיו היא מפחידה נורא XD יש לה את השדים השולטים האלו, LOL.




OH YEAH BABY~


דעה אישית: (למרות שהעתקתי את זה ממה שכתבתי לאיי אל~)
אנימציה: האנימציה הייתה אחת האכזבות. אני מודעת לעובדה שהמנגה עצמה לא הכי חדשה, אבל הציור שלה בהחלט מדהים. הם ציירו את האנימה כמו איטאזורה נה קיס... זה גרם לי לרצות להקיא רק מלחשוב על זה... אני אוותר להם, אולי כי זה הפרק הראשון, אולי כי הם ציירו את שו כל כך סקסי, אבל רן? לעוות את השלמות שלי? את רן? זה היה השיא. ~SIGH~ ניחא... זה לא היה -כל כך- גרוע, זה היה אפילו טוב, רק שבהשוואה למנגה הכל נראה גרוע... 8/10.

עלילה: צריך לחזור על זה? שלמות. העלילה הכי טובה, אולי, שראיתי בחיים שלי (ואני מדברת בתור אחת שקראה את כל המנגה עד איפה שהיא יצאה, זה דיי הרבה כה?). ההתחלה נראית מעצבנת ומטומטמת, אכן, אבל ההמשך של זה כל כך טוב. אל תוותרו על זה רק בגלל הפרק הראשון, זה באמת שווה את זה. וזה לא סתם עוד שוג'ו מסריח, זה הרבה יותר מזה. 10/10

עיצוב דמויות: נחמד... לדעתי הם בחרו לקיוקו מדובבת מוזרה. מעולם לא דמיינתי אותה עם קול צפצני ומעצבן... ניחא. זה כולה פרק 1, אין מה לבנות לפי זה. אני יכולה לומר שלפי המנגה, העיצוב דמויות מדהים, אבל באנימה זה יכול להשתנות. (אני מדברת פה על האופי שלהן ולא על המראה, כה?) ?/10

מוזיקה, OST, פתיחות וסיומות: הכל היה על תקן הנחמד, לא משהו מיוחד, לא משהו יוצא מן הכלל, גם לא גרוע. פשוט נחמד. 8/10.

הנאה: אמנם דיי התאכזבתי, אבל כאנימה בפני עצמה נהניתי מאוד. אני מאוד אוהבת את היציאות המוזרות של קיוקו. חכו, חכו כשתגיעו לקטע שהיא כמעט חונקת את שו למוות... ס_ס" פרק 2 אמור להיות קורע ברמות XD (כשהיא נתקעת לו על החלון ולא עוזבת אותו לשניה שיקבל אותה לסוכנות XDD)... אז בכללי... 9/10.

במאל הבאתי לזה 10, כי אני יודעת לאן זה יתפתח. אבל כציון בפני עצמו... 9 נוטה ל8~


לול. עכשיו אני אכתוב על השני.
למרות שהמנגה שליטה!!111


3>
תמה החפירה 3>

לתקציר פרק 2

13 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

wow, very special, i like it.

אנונימי אמר/ה...

im here because of few cents for you. just dropping by.

אנונימי אמר/ה...

very cool.

אנונימי אמר/ה...

well its nice to know that you have great hits here.

אנונימי אמר/ה...

im here because of few cents for you. just dropping by.

אנונימי אמר/ה...

help me.

אנונימי אמר/ה...

yeah! its much better,

אנונימי אמר/ה...

im your favorite reader here!

Katya אמר/ה...

"קיוקו מסיימת את אחת המשמרות שלה בעבודה (המדים של זוועה ד"א)"
הם לא כ"כ זוועה לעומת מדי ה"לאב מי" שהיא הולכת ללבוש בעתיד.

סה"כ כבר חפרנו (בערך) אחת לשניה במסן על האנימה, אז אני לא אתחיל לחפור על הכל מחדשXD

אהבתי את הפוסט(;
ושוב, תחדשי על הבלוג (:

Paper Moon אמר/ה...

הו סאנקיו קטיה
(ולאנשים אנונימים שאינני מכירה ._.)
ד"א, את המדים אני דווקא אוהבת, הם ציירו אותם קצת שונה באנימה 3>

Katya אמר/ה...

אבל הם בצבע ורוד בוהק! O___O
לא הייתי לובשת אותם |:
(וניראה לי ששאר האנשים האנונימיים זה ספאם Oם )

אנונימי אמר/ה...

תתחדשי תאיר גם אני פתחתי היום בלוג ועשיתי סיקור על סקיפ ביט! אבל לא מושקע כמו שלך ><

Paper Moon אמר/ה...

קטיה- זה גם מה שאני אמרתי לחן.
על הספאם XD
והורוד... נו טוב... אני מחכה לראות את קאנאה בוורוד הזה עם המשקפיים סג

ולאנונימי ס:
מיזה OO"?