יום שישי, 31 באוקטובר 2008

Shinshi Doumei Cross


הסיפור מספר על האיינה אוטומיה, תלמידה בת 15 הלומדת בבית ספר פרטי. בילדותה, האיינה נמכרה בשווי של חמישים מיליון יין ע"י אביה להורים מאמצים שיטפלו בה. היא פוגשת בשיזומאסה טוגו, שאומר לה לחיות את חייה כפי שהיא רוצה ולאחר מכן מתאהבת בו. כמה שנים לאחר מכן, היא נרשמת לאקדמיה בה הוא לומד על מנת לכבוש את ליבו. עכשיו, שיזומאסה הוא הקוטיי של בית הספר - נשיא מועצת התלמידים והיחיד בדרגת 'זהב'. מכל מיני סיבות, מאורה, חברה נוספת במועצת התלמידים, מצליחה לעבוד על האיינה - וכך גורמת לה להפוך לשומרת של שיזומאסה ולהצטרף למועצת התלמידים. אולם שיזומאסה מתנהג כאילו הוא אינו מכיר בה ומתייחס אליה בקרירות, האיינה לא מוותרת וממשיכה לנסות לכבוש את ליבו.

שינשי דואמיי קרוס הינה מנגה בעלת 10 ווליומים הנכתבה וצויירה על ידי ארינה טאנמורה. המנגה הזו היא אחת ממנגות השוג'ו שיותר אהבתי מבין שאר מנגות השוג'ו הפופולאריות, על אף שהיא בעצמה מעט מוגזמת ברמת ה'שוג'ואיות' והקישטיות שבה. העלילה עוקבת אחרי גיבורת הסיפור, האיינה, דמות שוג'ואית וקלישאית למדיי, שמצאה את עצמה ברשימת הדמויות המעצבנות שלי. למרות זאת, יש המון דמויות שאני אוהבת במנגה הזו, למרות שרובן מעצבנות אותי עקב היותן במנגת שוג'ו שהיא... קצת 'הרבה' שוג'ואית. זו אחת מהחסרונות במנגה הזו, אני עוד אחזור על זה הרבה, יש פה יותר מידיי קיטש, יותר מידיי רומנטיקה בצורה פטתית למדיי, יותר מידיי חיי בית ספר... יותר מידיי. למרות זאת, העלילה דיי מכסה את כל החסרונות האלה וכך גם הציור, שאני מאוד אוהבת. מצאתי את עצמי מתחברת יותר לבנים מאשר לבנות (או שמא לבנות - בנים שיש שם...). בצורה מסויימת, המנגה הזו דומה מאוד למנגה 'מואה קארה' מבחינת העלילה ומבחינת שני התאומים שרבים על ילדה אחת. אם אתם חובבי שוג'ו, אתם יכולים למצוא את עצמכם נהנים מהמנגה הזו, למרות שאני מזמינה יותר את חובבי השוג'ו - הקשים לנסות את מזלם פה.

אין תגובות: