יום שישי, 14 בנובמבר 2008

Totally Captivated



סוג: מנווה
מנווקה: יוו האג'ין (Yoo Hajin)
ג'אנרים: שונן איי, אקשן
סטטוס: משתחררת בימים אלו
מספר ווליומים: 6+
מספר צ'אפטרים: 40+

מכל מיני גורמים, המאפיה מאיימת על אוון (Ewon) והוא נאלץ לעבוד אצלם, תפקידו הוא בעיקר ללכת ו'לאיים' על אנשים שלא שילמו את החובות שלהם (אם אפשר לקרוא לבקשות הידידותיות שלו "איום"). מי שאחראי על כל זה הוא לא אחר מאשר ג'יהו (Jiho), האקס של אוון- שלאוון יש עדיין רגשות כלפיו, וכיום משמש כסוג של נער ליווי מזדמן לבוס של הכנופיה, מוקיול (Mookyul). מוקיול נראה כאילו יצא מסרט קולנוע הוליוודי, ויש לו תחביב מוזר לנשוך אנשים כשהוא שיכור. אוון נאלץ לחוות את החוויה הלא נעימה הזו, שמובילה אותו לקשר דיי בלתי-נמנע. האם הוא יצליח לשרוד בכנופיית מאפיה שכולה סטרייטים בעודו הגיי היחיד בסביבה? או שהוא... לא היחיד?


חיפשתי לי שונן איי חביב כזה להעביר את הזמן, אז הלכתי למיי אנימה ליסט וחיפשתי את מנגת השונן איי הטובה ביותר שם לפי ציון ופופולאריות~ ומצאתי את זאת~ יש לומר, לא התחרטתי.
הציור היה טוב מאוד, עזבו את זה שאני מסתבכת עם קריאת מנוות XD אבל הציור היה בהחלט טוב. מה שעוד יותר הפתיע אותי, זה שהם אשכרה מחליפים בגדים לפחות 15 פעמים בווליום- ולא סתם בגדים, הם לבושים בפאקינג סטייל ואני מאוהבת בלבוש של אוון~ העלילה הייתה צפויה למדיי, כצפוי ממנגות שונן איי\יאוי... הגעתי למסקנה שזה כלל ברזל... כל מנגות שונן איי\יאוי הן או קשורות בעוגות, או במאפיה... או בהומואים קסומים. למרות הדימיון העצום למנגת היאוי האהובה עליי Viewfinder, הצלחתי להפיק הנאה במיוחד מהשוני באופי של הדמויות~ וזה שדווקא הגיי מבין השניים הוא זה שלא רוצה את הקשר XDD עיצוב הדמויות היה חביב, אהבתי מאווווד את אוון~ במיוחד את הצ'יבים החמודים שלווווו~ הקטע שמוקיול נושך אותו כשהוא שיכור הפחיד אותי, באמא שלי, הבנאדם התחיל לדמם באוזן, בצוואר... ANYWHERE~!!!!! איזה בהמה ;~;

בכ"מ... נהניתי ממנה מאוד~ אני מחכה שיצאו לה עוד פרקים 3>

2 תגובות:

..לא משנה אמר/ה...

חח נישמע חמוד כנראה אני יתחיל לקרוא את זה..הדמות בכריחה נראת סקסית! אה ותתחדשי על העיצוב החדש ^^"

Paper Moon אמר/ה...

הם בהחלט בישים שם ם_ם"
בחיי~ הייית עושה את אוון :\ אבל הוא כזה גיי >>"