יום שבת, 1 בנובמבר 2008

Ikoku Irokoi Romantan



Ikoku Irokoi Romantan היא OVA בעלת שני פרקים, המבוססת על מנגת יאוי אותה כתבה אמאנה איאנו (Yamane Ayano) שידועה ביצירותיה הפופולאריות - Crimson Spell, Fiewfinder Series, Double Face ורבים נוספים. האובה הופקה על ידי הסטודיו ANIK.

איקוקו אירוקי רומנטן היא אובת יאוי רומנטית. ועלילתה עוקבת אחר רנמארו אומי (Ranmaru Oumi), בן למשפחת יאקוזה מפורסמת, העומד להתחתן עם קאורו (Kaoru) על ספינה. כמובן שהחתונה היא רק לשם אינטרסים, ובין קאורו לראנמארו אין שום מערכת יחסים מלבד לריב אחד עם שניה, ובמיוחד על פרטים קטנים ומטומטמים כמו העובדה שראנמארו לבוש בבגדים יפניים מסורתיים גם כשהוא באיטליה- זה מביא למצב שבמקום לשהות בלילה בחדרם לאחר החתונה, ראנמארו מועף מהחדר... ולא נותרו לו הרבה ברירות, אז הוא הולך לפאב של הספינה.

בפאב הוא פוגש בגונדו ריוג'י (
Gondou Ryuuji), שקאורו היא אהבת חייו והוזמן גם הוא לחתונתם. הוא מתגרה בו על הסיבה שהוא יושב בפאב במקום לבזבז את הלילה שלו עם אישתו החדשה, ודיי פוגע בנקודה חלשה- השניים הולכים מכות. בקטע הזה מופיע אל, או בשמו המלא- וולנטינו אלברט (Valentino Albert), ומבקש מהשניים להפסיק להתקוטט לרווחת הנוסעים. השניים מחליטים להמשיך את זה בחוץ, מאחר וראנמארו לא יכול ככה סתם להכפיש את כבודו- אל מחליט לכפות עליו ולעזור לו. אל וראנמארו מביסים את ריוג'י ו"חבורת-המאפיה-המפחידה-בשקל" שלו, ואל לוקח את ראנמארו לחדר שלו~ אפשר לנחש מה הלך שם~ השניים עושים "יאוי". בבוקר ראנמארו קם... ואל לא שם, הוא השאיר לו מכתב וראנמארו חוזר חזרה לחדרו.



קאורו פוגשת אותו ומתחילה שיחת ממטרות, היא מתנצלת ומתנצלת על זה שהיא אמרה לו ללכת בלילה והכל. והם מתכוננים לצאת מהספינה, אבל אז הוא רואה את אל... במדים של חיל הים. אל, מאושר, מחבק את ראנמארו ומתנצל על אתמול בלילה- הוא אומר לו שלצערו הוא איש של ים, ושהשניים לא יוכלו להישאר יחד. ראנמארו הולך, עם כאב ראש אחד גדול. מקווה שכל החרא הזה שעבר עליו היה רק חלום, חלום רע, שלא יחזור שוב... אבל לצערו, לאובה החביבה יש פרק שני.

Ikoku Irokoi Romantan פרק 2:
החבורה ברומא, קאורו ו"חבורת-המאפיה-במפחידה-בשקל" של ראנמארו הולכת איתה ליקב והם קונים להם יין, המון יין. ראנמארו יוצא מהאוטובוס כדי לבדוק למה הם מתעכבים כל כך, אבל כשהוא בא להיכנס הוא רואה שהם עלו על האוטובוס ועזבו, בלעדיו. הוא הולך, והולך, והולך, הנעל נקרעת לו, הוא הולך והולך עד שנמאס לו אז הוא התיישב על איזו אבן והתחיל לחשוב. הוא נזכר באל, ממלמל את השם המלא שלו ונאנח שכנראה הם לא יפגשו לעולם... מה חבל, אל במקרה עובר שם... עם מכונית אדומה כזאת... ואומר לו "אתה יכול לקרוא לי אל," וכמובן חיבוק מלבב.

הוא לוקח אותו לבית שלו (הווו האימה!!!~~!) וראנמארו כנראה מבין מה משמעות המשפט "אני אוהב את יפן"- הבית של אל נראה ממש כמו בית יפני ממוצע~ אפילו מעל הממוצע~ כמובן שהוא מתכנן לעשות בו מעשים מגונים, אבל ראנמארו נרדם, איזה ביאוס.
למחרת אל הולך לברר איפה המלון של משפחתו של ראנמארו, ובנתיים ראנמארו מחכה בחוץ- דיי מושך את תשומת הלב של הרבה אנשים~ הוא לובש בגדים יפנים, SO WHATTT???

ואז פוגשים את ריוג'י, אל תשאלו אותי למה, הוא מתחיל לרדת עליו שהוא לבוש כמו אנילאיודעתמה גם כשהם באיטליה~ ורוצים להתחיל ללכת מכות, ככה זה משפחות מאפיה, כמו ילדים קטנים. ואז אל בא ונחלץ לעזרתו של אהובו... הוא אפילו מנשק אותו לידם (שמעתי ראנמארו אוקא? לולל) לא זכיתי לראות את ההבעה שלהם XD אבל אז כמה אנשים התחילו לבחון את ראנמארו ואמרו בינם לבין עצמם שהבוס שלהם יהיה מרוצה.

אל לוקח את ראנמארו למלון בו שוכנת משפחתו, הם עושים מסיבה כזו אומשו וראנמארו בא להציג את אל- שכבר היה בדרך למעלית... הביתה, פיפי ולישון. ראנמארו רץ מהר לפני שהוא הולך ושואל אותו "התכוונת ללכת בלי להגיד לי??????" אבל אל לוקח את ראנמארו לתוך המעלית והם נסגרים בפנים- שם כמובן הם מתחילים להתחרמן להם ואל מכניס לראנמארו פתק לשרוול בלי שישים לב. מה כן, בצורה "מפתיעה" למדיי, המעלית נפתחת באחת הקומות וריוג'י יוצא ממנה O_O היה לו כזה פרצוף מבועת שהוא קלט את שניהם... וראנמארו כמו נקבה שתפסו אותה באמצע סקס בורח משם... רגע... זה לא "כמו"... <<"

אל רץ אחרי ראנמארו, וראנמארו אומר לו שריוג'י צודק... ושהוא ~גבר~ ושהוא לא יכול להרשות לזה לקרות, לכן הוא נאלץ לגמור את הקשר הזה כאן~ והולך. כמובן שרק לאחר מכן הוא רואה את הפתק, שם היה כתוב כנראה שהוא יחכה לו באיזה פאב, אז ראנמארו הולך לראות מה זו הכתובת הזו שכתובה לו שם... ורואה את אל שם... אבל מחליט לא להכנס כי זה יהיה חסר טאקט אחרי מה שהוא אמר לו.

שתי בנות בחוץ שואלות את ראנמארו אם הוא יפני, בתכלס זה היה בולשיט, זה הכל תוכנית שאמורה להביא את ראנמארו אל אנשים מפוקפקים. הבנות ביקשו את עזרתו ולאחר שעזר להן הן הציעו לו לשתות לאות תודה, ולמה שרנמארו יסרב? יין בחינם~ אז בכיף על הדרך~ הוא משתכר ומשתכר ומתעורר כשהוא על איזו ספינה ולידו שני גברים עם מצלמה, כן, הולכים לעשות לראנמארו קלטת לוהטת~ הוא יהיה כוכב פורנו~ יחי היאוי~!!!11
הבנות מאוחר יותר נכנסות לפאב ומתחילות לדבר על ה"גבר בבגדים היפנים~", אל שומע את זה ויוצא לפעולה חשאית מספר 2 ם=

מראים את ריוג'י, שאחד אומר לו אם בא לו להצטרף אליו ועם עוד כמה בכירים לאיזו מכירה פומבית, ושם הוא נכנס לחדר ועל צג הווידיאו... לא אחר מאשר ראנמארו. לא הבנתי אם הוא על סמים או אלכוהול, פשוט לא השתלט על עצמו, אז כן, היה פה אונס ברמה מסויימת. כנראה שזה היה יותר מידיי בשביל ריוג'י, יותר מידיי יאוי לסטרייט ביום אחד XD והתחילה המכירה הפומבית על ראנמארו XD... ריוג'י היה חייב לעשות משהו... אז הוא הציע את המכיר הגבוה ביותר אבל זה לא שינה ממש, כי אז ראנמארו החליט לצאת נחמד והתקרב לאחד האנשים שצילמו אותו, רכן לו על הכתף ובשיא התמימות .... נשך לו את האוזן!!! האייההה!!!1 למרות שדם בפה של ראנמארו זה סקסי~

ראנמארו בורח, פוגש בריוג'י שמישומה ראנמארו קצת עשה לו את זה, אז הוא אומר לו שהוא דלוק על קאורו שלו. ראנמארו בורח משם כי רדפו אחריו XD ומגיע לאיזה חדר מכונות כנראה... הבגד שלו נתקע שם והוא היה חלש מידיי אז הוא פשוט נשאר שם... אבל... לא למשך זמן, עלו עליו... אבל אל נחלץ לעזרתו 3>
הם עושים יאוי, בלה בלה בלה, ואז הם מחליטים לחיות באושר ועושר ובורחים... אל עבר האופק... הווו איזה סוף טובבבבבבבבבבבבב... (O_O)...




6 תגובות:

..לא משנה אמר/ה...

כן, הולכים לעשות לראנמארו קלטת לוהטת~ הוא יהיה כוכב פורנו~ יחי היאוי~!!!11
lols

האנימה נישמעת לי.....מסובחת בטירוף!כלומר..לא יודעת זה מוזר מפה הוא הולך לשם ומישם לפה..אבל שיהיה אולי אני יראה אותה..כל הכבוד על הפוסט ^^"
אה...וזו...מעיין "><

Paper Moon אמר/ה...

האאאאאאאאאאאא מעניינוששששששששששששש
ממ
אכן
זה מסובך כי אני כותבת את זה ככה XD
זה בהחלט פחות מסובך~ כשרואים את זה~
והציור מדהים.

..לא משנה אמר/ה...

אה וואלה? ראיתי תמונות של זה בפוטובאקט וזה היה נראה לי כמו גראוויטישון 0_0 (הציור)
אבל אם את אומרת ^^"

Paper Moon אמר/ה...

הציור לא גראווי בשיט O_______O
הציור מדהיםםםםםםםםםםםםם~~~~

אנונימי אמר/ה...

אני ראיתי לבנתיים רק את ה-OVA ה-1.
התקציר של ה-OVA ה-1 היה בסדר.
אבל התקציר של ה-OVA 2 היה קצת מסובך.
נ.ב
אהבתי את הקטע שיש ביניהם הם מזכירים לי את רומאו ויוליה.

אנונימי אמר/ה...

אמא די באלי לראות יאוי בסדרה תבינו אותי זה יותר נוח לי כי העיניים שלי יותר מידי כואבות מלהסתכל על המסך יש למישהוא אתר ואת הקישור לאתר שאני אוכל לראות שם יאוי בבקשה אני חייבת