יום רביעי, 18 בפברואר 2009

Oyayubi kara Romance


Magic Touch/ Romance From the Thumb/ 親指からロマンス

מנגקה: Izumi Tsubaki
ווליומים: 9
ז'אנרים: קומדיה, רומנטיקה, בית ספר, שוג'ו



עלילה & דעה אישית:
יש לציין שההכרות שלי עם מנגה זו היא מקרית בהחלט. שלא תעזו אפילו להעלות על דעתכם מחשבה כלשהיא שאני יושבת לחפש לי מנגות הזויות כמו זו לשבת ולקרוא...הכל התחיל כשאני ושיר (Pancake) הלכנו לנו לאיבוד בדיזינגוף סנטר ומצאנו את דרכנו אל דוכן המגזינים שם פגשו עיני את גליון שוג'ו ביט של חודש ינואר 2009. בעצם, לא הייתי קונה אותו אם לא הייתי רואה שם את הלוח שנה עם הקאנאמה עליו (וטרחתי להגיד את זה לרוני, שיש לי פאקינג קאנאמה בלוח שנה, הווו ההנאה...) אבל קניתי אותו, וזו הייתה התחלה של ידידות מופלאה. אז ישבתי לבדוק מה יש במגזין הזה: וומפייר נייט, סנד כרוניקלס, וטומן, הוני הנט, הוני אנד קלובר, קרימסון הירו ו... היי, יש פה מנגה שאני לא מכירה. כך ישבתי לקרוא את הפרק הראשון של Oyayubi kara Romance, או בשמו בתרגום שוג'ו ביט: Magic Touch (ואתם תבינו עד כמה השם הזה אירוני).

ולאחר ההקדמה הלא-כל-כך משעשעת, לתקציר העלילה (בבקשה, תתאפקו לא למות עקב הטמטום של העלילה הזו):
הסיפור מספר על צ'יאקי טוגו (Chiaki Touguu), ילדה רגילה שאוהבת ללכת לבית הספר, לשחק עם החברות שלה ו... לעשות מסאג'ים לאנשים תמימים. כן, אל תתנו לזה להשלות אתכם, הילדה חושקת ביוסקה (Yousuke) אני אתן לכם שלושה ניחושים למה... תשובה נכונה! צ'יאקי עולה עם יוסקה לאוטובוס בכל בוקר, הוא לא מכיר אותה והיא לא מכירה אותו, אבל ליוסקה יש גב 100מם, אחד שצ'יאקי תעשה הכל כדי לעסות באיזה מסאג' מהנה (בואו נסכם בזה שלילדה יש נטיות מיניות מוזרות בהחלט). צ'יאקי גם לא מהססת לבקש ממנו לעסות את הגב שלו, דבר שמסתיים בפייל אחד גדול- הוא מתנא לה תנאי, הוא יתן לה לעסות את הגב שלו רק אם תהיה שלו (כמה... מקורי? NO.) וכמובן שצ'יאקי מסרבת. לאחר שהוא שומע את שמה, הוא משנה את דעתו, ומשנה את התנאי. הוא יתן לה לעסות את הגב שלו רק אם היא תוכל לגרום לו להתאהב בה.

רוצים ספויילר לא ספויילרי במיוחד? לצ'יאקי יש אחות שנראית בדיוק כמוה (בואו נחשוב, אחותה התאומה). והיא תמיד מתחילה עם בנים שיש להן חברות, ואומרת לחברות שהשם שלה הוא צ'יאקי. מה שגורם לכולם לחשוב שצ'יאקי היא אחותה ו... להתעלל בה קשות. מה הקשר של זה ליוסקה? אני אתן לכם לקרוא לבד. אבל יוסקה מתחבר לצ'יאקי על מנת לנקום בה, על מה שתבינו כשתתחילו לקרוא (אם תשרדו את שלושת הדפים הראשונים, תבורכו). אבל כרגיל משהו חייב להשתבש, והוא מתאהב בה במקום. מה הוא יעשה וכיצד הוא יפתור את הבעיה שלו? טוב, אני בעצמי לא יודעת את התשובה, יש רק 6 פרקים מתורגמים 3>

הציור היה חביב, לא מושלם, הגבות הציקו לי כ"כ@$@# אבל בהמשך הפרקים רואים שיפור. המנגקה גם מציירת גב ענקיייייי, מהציורים הלא פרופורציונאלים בשיט (אהמג'ונג'ורומנטיקהאהמ). אבל בהחלט מתרגלים לזה. העלילה, כמו שהספקתם לקרוא... מטומטמת מתמיד, אבל מישומה אני מתחברת לכאלו, ככל שזה מטומטם יותר- הרי זה משובח. לא הספקתי להכנס לדמויות מספיק ב6 פרקים, אולי טיפטיפה לצ'יאקי, יוסקה פחות, ולעזאזל 9 ווליומים?????!!!! מעניין איך זה יתפתח.


ולסיום~!

הווו השנינות.


2 תגובות:

Prototype אמר/ה...

שמת את זה בבלוג??
אווקי תאיר, אני חייבת להגיד שזה הזוי.
גמרתי את ששת הצ'מפטרים..
אני אומרת שוב הזווווווווייי 333>
ח'ח DD:

Paper Moon אמר/ה...

כל מה שאני כותבת לאיי אל אני שמה פה.
לא חרם?

וכה אני יודעת. הזוי זה השם השני שלי.